پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مبلغ دقیق عیدی کارمندان اعلام شد

آواتار خبرنگار هایسود
92 بازدید
اخبار عیدی

به دنبال ابلاغ تصویب نامه مصوب جلسه ۱۵ بهمن هیأت وزیران در ارتباط با پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان توسط معاون اول رئیس جمهور، شمارش معکوس برای واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان آغاز شده است.

عیدی بازنشستگان علاوه‌ بر بعد مالی و کمک به بهبود شرایط معیشتی خانواده‌ها، دارای اهمیت روانی بسیار بالایی است؛ زیرا پرداخت عیدی می‌تواند موجب بالا رفتن رضایت شغلی، انگیزه کاری و حس تعلق کارکنان نسبت به سازمان شود. از طرف دیگر، تاخیر در پرداخت آن یا کاهش سهم عیدی تاثیر منفی بر روحیه کارکنان خواهد گذاشت.

در جلسه ۱۵ بهمن هیأت وزیران، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.

اخبار عیدی
مبلغ دقیق عیدی کارمندان اعلام شد ۳

بر اساس مصوبه هیأت دولت، برای کارکنان و بازنشستگان متأهل مبلغ ۷۰۰ هزار تومان اضافه می‌شود و همچنین ۳۰۰ هزار تومان عیدی هم به ازای هر فرزند تعلق خواهد گرفت.

به گفته بهادری جهرمی سخنگوی دولت، یک کارمند یا بازنشسته دولت که متأهل و صاحب یک فرزند باشد، مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت خواهد کرد.

به صفحه دفترداری و ثبت اسناد حسابداری مراجعه کنید.

مصوبه روز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه هیأت وزیران، دو روز بعد در ۱۷ بهمن توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد تا واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان به مرحله اجرا برسد.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " مبلغ دقیق عیدی کارمندان اعلام شد "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید