پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اخذ مالیات از ویلا و خانه های لاکچری

آواتار خبرنگار هایسود
152 بازدید
مالیات خانه

نمایندگان مجلس با اخذ مالیات ۲ در هزار از زمینهای دارای کاربری مسکونی فاقد اعیانی، اداری و تجاری، باغ‌ویلاهای مجاز (با احتساب عرصه و اعیان) و واحدهای مسکونی به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد تومان موافقت کردند.

نمایندگان صبح امروز دوشنبه (۲ بهمن) در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در روند بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، با ردیف های ۱ و ۲ بند (ژ) تبصره (۶) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

خانه لوکس
اخذ مالیات از ویلا و خانه های لاکچری ۳

در ردیف ۱ بند ژ تبصره ۶ این لایحه آمده است: زمینهای فاقد اعیانی دارای کاربری مسکونی، اداری و تجاری، باغ‌ویلاهای مجاز (با احتساب عرصه و اعیان) و واحدهای مسکونی که ارزش هریک از آنها بیشتر از سیصد و پنجاه میلیارد (۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال باشد، مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار می‌شوند. این مالیات بر عهده آن شخصی است که در ابتدای سال مالک املاک فوق بوده است.

به صفحه مشاوره مالیاتی مراجعه کنید.

بر اساس ردیف ۲ بند ژ تبصره ۶ این لایحه؛ واحدهای مسکونی و باغ‌ ویلا هایی که در حال ساخت هستند، مشمول این مالیات نمی‌باشند. باغ‌ویلاهای غیرمجاز تا زمان دریافت پروانه ساخت یا اجرای حکم کمیسیون موضوع ماده (۳) قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، مصوب سال ۱۳۷۴ با اصلاحات بعدی و کمیسیون‌های ماده (۹۹) یا ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها حسب مورد مشمول جریمه‌ای معادل دو برابر مالیات باغ‌ویلاهای مجاز می‌باشند.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " اخذ مالیات از ویلا و خانه های لاکچری "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید