پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

افزایش سقف معافیت مالیات

آواتار خبرنگار هایسود
214 بازدید
اخبار مالیات

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش سقف معافیت مالیاتی اصناف، کارمندان، کارکنان و مشاغل در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

معافیت مالیاتی حقوق، به معنای عدم پرداخت مالیات از درآمد حاصل از حقوق کارمندان، یکی از مزایای مهمی است که به آنها ارائه می‌شود. این معافیت، به کارمندان فرصت می‌دهد تا بیشترین سرمایه خود را برای تأمین نیازهای خود و خانواده خود صرف کنند. علاوه بر این، این معافیت به دولت کمک می‌کند تا با افزایش قابلیت خرید کارمندان، بازار داخلی را تقویت کند و در نهایت به توسعه اقتصادی و رشد کشور کمک کند. با توجه به اهمیت حقوق و درآمد کارمندان در جامعه، این معافیت مالیاتی حقوق، به عنوان یک حمایت از طبقه کارگر و مردم کار کشور، بسیار حائز اهمیت است.

اخبار مالیات
افزایش سقف معافیت مالیات ۳

«سیدمحمدهادی سبحانیان» در یکی از شبکه‌های مجازی نوشت: با پیشنهاد سازمان امور مالیاتی و تایید رئیس‌جمهور در بودجه سال ۱۴۰۳ سقف معافیت مالیاتی اصناف، کارمندان، کارکنان و مشاغل افزایش خواهد یافت.

از صفحه مشاوره مالیاتی دیدن کنید.

پیگیری ها از سازمان امور مالیاتی نشان دهنده این است که در بودجه، نحوه مالیات ستانی در حال اصلاح است و سازمان امور مالیاتی پیشنهاد داده که سقف معافیت‌های مالیاتی کارکنان و کارمندان با افزایش ۲۵ درصدی، از ۱۰ میلیون تومان در ماه به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف معافیت مالیاتی اصناف و مشاغل نیز با افزایش ۱۱۰ درصدی از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال به ۱۰۰ میلیون تومان برسد.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " افزایش سقف معافیت مالیات "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید