پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

افزایش ۵۰ درصدی مالیات ها توسط کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد

آواتار خبرنگار هایسود
212 بازدید
کمیسیون اقتصادی

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با ذکر بالا بودن رقم افزایش حدود ۵۰ درصدی مالیات ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: در کمیسیون‌های تلفیق چکش کاری‌های لازم انجام خواهد شد.

سید کاظم موسوی نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره مهم ترین ویژگی لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعلام کرد: بودجه ۱۴۰۳ در کل بودجه خوبی است اما باید از تورم زایی و افزایش مالیات در بودجه خودداری شود.

تصویر کاظم موسوی
افزایش ۵۰ درصدی مالیات ها توسط کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد ۳

او با ذکر اینکه اصل مالیات در همه ی کشورهای دنیا یک امر قابل قبول و پذیرفته شده‌ای است گفت: ما نباید بودجه تورم زایی را به جامعه ارائه دهیم و در نهایت هم مردم و اصناف و تولیدکنندگان از کار قانونی و درست خود پشیمان شوند.

موسوی تأکید کرد: چکش کاری‌های لازم در کمیسیون‌های تلفیق انجام خواهد شد و هدف ما این است که مردم در آسایش باشند نه اینکه بودجه‌ای به جامعه تقدیم کنیم که ۵۰ درصد به مالیات‌ها اضافه شود.

به صفحه مشاوره مالیاتی مراجعه کنید.

وی افزود: ما در خیلی حوزه‌ها در تحریم به سر می‌بریم و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم اما امسال که سال مهار تورم و رشد تولید است باید کاری کنیم که هم تولید توسعه پیدا کند و از طرفی مالیات‌ها را به قدری افزایش ندهیم که تولیدکنندگان زمین گیر شوند.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " افزایش ۵۰ درصدی مالیات ها توسط کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید