پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

بررسی یارانه و مالیات

آواتار خبرنگار هایسود
206 بازدید
اخبار عیدی

نماینده مجلس گفت: نمی شود با ۳۰۰ هزار تومان به مردم یارانه پرداخت کرد، اگر می‌خواهیم یارانه واقعی به مردم بدهیم باید بالغ بر مبلغ ۲ الی ۳ میلیون تومان به مردم یارانه پرداخت کنیم.

یکی از روش هایی که برای کمک به افراد یا خانواده ها با درآمد پایین و نیاز های اولیه زندگی مانند غذا و مسکن و بهداشت فراهم می شود، یارانه یا حمایت مالی از سوی دولت است. این حمایت ممکن است به صورت نقدی یا از طریق ارائه خدمات درآمدزایی برای آن‌ها انجام شود.

باقری با اشاره به موضوع پرداخت یارانه به مردم، گفت: با ۳۰۰ هزار تومان نمی‌شود به مردم یارانه پرداخت کرد، اگر می‌خواهیم یارانه واقعی به مردم بدهیم باید بالغ بر مبلغ ۲ الی ۳ میلیون تومان به مردم یارانه پرداخت کنیم.

یارانه دولت
بررسی یارانه و مالیات ۳

رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد که نماینده بناب، محمد باقری در مجلس در جهت مخالفت با این لایحه، گفت: بیشترین درآمد در بخش منابع مربوط به افزایش درآمدهای مالیاتی و گمرکی با ۴۰ درصد بوده و وابستگی به درآمدهای نفتی ۲۴ درصد کاهش یافته است؛ این موضوع بدون در نظر گرفتن منابع هدفمندی یارانه‌ها است.

به صفحه مشاوره مالیاتی مراجعه کنید.

وی ضافه کرد: این به این معنی است، همه ی فشاری که بر تولید و اصناف در سال ۱۴۰۲ وارد شد، در سال آینده ۴۰ درصد بیشتر می شود یعنی اگر در سال ۱۴۰۲، ۶۰ میلیون تومان مالیات می‌داد سال آینده باید ۱۰۰ میلیون تومان مالیات بدهد، یا اگر واحد تولیدی یک میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده سال آینده باید یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مالیات بدهد.

نماینده بناب در مجلس با اشاره به افزایش پایه مالیاتی در بودجه سال ۱۴۰۳، ادامه داد: مجلس مصوب کرده که پایه‌های مالیاتی به چه میزان افزایش پیدا کند و این افزایش ۴۰ درصدی که در بودجه ۱۴۰۳ آمده باید مشخص شود از کدام بخش گرفته خواهد شد.

باقری ادامه داد: ۷۵۰ هزار میلیارد تومان که معلوم نیست از کدام منابع تأمین خواهد شد برای هدفمندی یارانه‌ها دیده شده است؛ متأسفانه نگرانی هایی در این حوزه در خصوص عدم شفاف‌سازی به وجود آمده که مشخص نیست این ۷۵۰ میلیارد تومان قرار است از کجا تأمین شود و در کجا هزینه شود و دولت باید به صورت مشخص منابع و مصارف را معلوم کند.

به صفحه تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی مراجعه کنید.

او با اینکه نکته مهم بعدی کسری هدفمندی یارانه‌ها است، اضافه کرد: در وضعیتی که منابع مشخص نباشد با کسری مواجه خواهیم شد و عملاً منجر به تورم و تعطیلی پروژه‌های عمرانی می‌شود.

باقری با اشاره به موضوع پرداخت یارانه به مردم، گفت: با ۳۰۰ هزار تومان نمی‌شود به مردم یارانه پرداخت کرد، اگر می‌خواهیم یارانه واقعی به مردم بدهیم باید بالغ بر ۲ الی ۳ میلیون تومان به مردم یارانه پرداخت کنیم.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " بررسی یارانه و مالیات "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید