پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تصویب افزایش مالیات

آواتار خبرنگار هایسود
148 بازدید
اخبار مالیات

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند. در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصد است که با افزایش یک درصدی به ۱۰ درصد می‌شود.

در جلسه نوبت صبح امروز سه‌شنبه سوم بهمن ۱۴۰۲ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش در بخش درآمدی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ ، با تصویب بند «س» تبصره ۶ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

«س- در سال ۱۴۰۳ نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده هفت قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ به میزان یک واحد درصد افزایش می‌یابد.»

اخبار مالیات
تصویب افزایش مالیات ۳

در تبصره شش این لایحه و بخش عوارض و مالیات، آمده که در سال ۱۴۰۳، نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده (۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰/۲/۳ به میزان یک واحد درصد (یک درصد) افزایش پیدا می کند تا صرف طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای با اولویت توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل، نوسازی، بازسازی و مجهز سازی مدارس و دانشگاه ها و طرح‌های آبرسانی شود.

به صفحه مشاوره مالیاتی مراجعه کنید.

علاوه بر این مالیات و عوارض موضوع کالاهای بند «الف» ماده (۲۶) قانون مالیات بر ارزش افزوده، به‌عنوان قیمت تمام‌شده این کالاها منظور می‌شود و قابل استرداد نیست.

قابل ذکر است که در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصد است که با احتساب افزایش یک درصدی به ۱۰ درصد می‌رسد.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " تصویب افزایش مالیات "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید