پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

رکورد زنی دولت در وصول مالیات از مردم

آواتار خبرنگار هایسود
200 بازدید
اخبار مالیات

سبحانیان از تحقق ۹۸ درصدی درآمد‌های مالیاتی از ابتدای امسال تا پایان آبان خبر داد و اضافه کرد: در زمانی که از سال باقی مانده نیز باید به بقیه تکالیف مالیاتی عمل کنیم.

محمد هادی سبحانیان در طی بازدید از اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران با ذکر این نکته که مدیر موفق مدیری است که با کمترین امکانات بهترین بهره‌وری را داشته باشد، عقیده داشت: باید در راستای بهبود وضعیت معیشتی همکاران و ایجاد انگیزه لازم مادی و معنوی در ایشان و در چارچوب قانون برای پیشبرد اهداف سازمانی همه تلاش خود را به کار گیریم.

او افزود: باید سعی کنیم با تلاش مضاعف و اتخاذ تدابیر لازم مخصوصا در رسیدگی به ۱۰۰ پرونده مهم، قطعی سازی پرونده‌های مالیات بر ارزش‌افزوده و اجرای موفق ماده ۲۳۸ قانون مالیات‌های مستقیم با هدف کاهش اطاله دادرسی، در مدت زمان باقی‌مانده تا پایان سال به تکالیفمان به درستی عمل کنیم.

اخبار مالیات
رکورد زنی دولت در وصول مالیات از مردم ۳

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، عامل اعتبار بخشی به سازمان را، استقرار میز خدمت توسط اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران دانست و ابراز امیدواری کرد: استمرار برپایی این قبیل میز خدمت‌ها بتواند هم راهبرد تکریم مؤدیان را محقق کند و هم با رفع مشکلات آنها از بروز برخی بحران‌ها جلوگیری کند.

به صفحه مشاوره مالیاتی مراجعه کنید.

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی با تقدیر از تلاش همکاران اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران مبنی بر مطالبه حقوق حقه دولت با ایجاد کمترین تنش در مواجهه با بخش اعظم بازار تهران، اضافه کرد: نفس حضور سایر همکاران و مدیر کل در عرصه اماکنی و میدانی، چون بازار و مراکز پرتردد و پاسخگویی به مودیان، به تحقق بخش عمده‌ای از رویکرد سازمان از جمله تکریم مؤدیان کمک شایانی می‌کند.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " رکورد زنی دولت در وصول مالیات از مردم "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید