پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

سقف جدید مالیات کارتخوان ها

آواتار خبرنگار هایسود
216 بازدید
مالیات کارتخوان

در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از صاحبان مشاغل و اصناف کمتر از ۱۰ میلیون تومان مالیات برای یک سال پرداخت می کنند. طبق داده های سازمان امور مالیاتی کشور، متوسط مالیات پرداختی اصناف و صاحبان مشاغل حدود پنج میلیون تومان، پزشکان و دندان پزشکان به‌طور متوسط در سال ۳۵ میلیون تومان، مالکان نمایشگاه‌های اتومبیل و نمایندگی شرکت‌های خودرو ۱۶ میلیون تومان، دفاتر اسناد رسمی ۱۴ میلیون تومان است.

سقف مالیات کارتخوان‌ها اعلام شد و مشخص شد که چه کسانی موظف به ارسال اظهار نامه مالیاتی الکترونیکی از طریق پایانه های فروش هستند.

مالیات کارتخوان
سقف جدید مالیات کارتخوان ها ۳

سقف مالیات کارتخوان‌ها اعلام شد و مشخص شد که چه کسانی موظف به ارسال اظهار نامه مالیاتی الکترونیکی از طریق پایانه های فروش هستند.

اشخاص حقیقی و اصناف که مبلغ فروش آنها در سال از ۱۸ میلیاردتومان بالاتر است، مکلف به ارسال اظهار نامه مالیاتی الکترونیکی از طریق پایانه های فروش هستند.

به صفحه مشاوره مالیاتی مراجعه کنید.

همچنین در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از صاحبان اصناف و مشاغل برای یکسال مالیات کمتر از ۱۰ میلیون تومان می‌پردازند.طبق داده های سازمان امور مالیاتی کشور، متوسط مالیات پرداختی صاحبان مشاغل و اصناف حدود پنج میلیون تومان، پزشکان و دندانپزشکان به‌طور متوسط در سال ۳۵ میلیون تومان، مالکان نمایشگاه‌های اتومبیل و نمایندگی شرکت‌های خودرو ۱۶ میلیون تومان، دفاتر اسناد رسمی ۱۴ میلیون تومان است.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " سقف جدید مالیات کارتخوان ها "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید