پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

صحبت های قالیباف در مورد مالیات

آواتار خبرنگار هایسود
220 بازدید
اخبار مالیات

رئیس مجلس شورای اسلامی، قالیباف، در برنامۀ بدون توقف گفت: در گذشته، مأموران مالیاتی سراغ مودیان می‌رفتند و صحبت می‌کردند و دفاتر را دنبال می‌کردند. این روش حاشیه‌های مربوط به خودش را داشت و در بعضی جاها مشکلاتی را هم ایجاد می‌کرد. باید با سامانه‌محوری جلو برویم و با سیستم‌پذیری این موضوع را حل کنیم.

اخبار مالیات
صحبت های قالیباف در مورد مالیات ۳

او اضافه کرد: در حال حاضر مالیات به‌سمت سامانه‌محوری رفته و این اتفاق بزرگی است و پیش‌بینی ما این است که حدود ۱۲ میلیون مؤدی حقیقی و حقوقی داریم که باید پوشۀ خودشان را در این سامانه ثبت کنند و تاکنون ۹ میلیون نفر ثبت کردند و این ها همه عمدتاً در این دولت اتفاق افتاده، البته در گذشته سامانه وجود داشته، اما افراد به‌دلایل مختلف پای کار عملی نیامده‌ بودند. اکنون از ۱۲ میلیون نفر، ۹ میلیون نفر پوشۀ مالیاتی را پر کرده‌اند و از این ۹ میلیون نفر ۴ میلیون نفر شامل تبصرۀ مادۀ ۱۰۰ شده‌اند یعنی نرخ مالیات آنها صفر شده و به‌گونه‌ای خوداظهاری کرده و وارد سیستم سامانه مالیات شدند.

به صفحه مشاوره مالیاتی مراجعه کنید.

یعنی کسی که درآمدش از ۱۰۰ برابر سقف مالیاتی بیشتر نشده است، نرخ مالیاتش صفر شده است؛ حدود دو میلیون نفر دیگر هم داریم که مالیات سالیانه‌شان زیر ۱۰ میلیون تومان است. پس از آن ۹ میلیون نفر، ۶ میلیون نفر یا مالیات حداقلی ۱۰ میلیون تومانی پرداخت می کنند یا نرخ مالیاتشان صفر شده. فرار مالیاتی حدود ۲ تا ۳ میلیون نفر بعدی هم به حداقل می‌رسد. از افتخارات مجلس یازدهم، توجه به حوزه مالیات است.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " صحبت های قالیباف در مورد مالیات "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید