پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مالیات به پای اصناف پیچید

آواتار خبرنگار هایسود
286 بازدید
اتاق اصناف ایران

رئیس کارگروه مالیات اتاق اصناف ایران، مالیات‌های اضافه و غیرعادلانه به ویژه در حوزه مالیات بر کارت را چالش‌های اصلی اصناف خواند و گفت: به دنبال اصلاح سیاست‌های مالیاتی در حوزه کارت به کارت و ضرایب مالیاتی صنوف هستیم.

کارگروه مالیاتی اتاق اصناف
به دنبال تشکیل کارگروه مالیات اتاق اصناف ایران، مهدی امیدوار رئیس این کارگروه گفت: ما در نظر داریم مشکلاتی از جمله دریافت مالیات‌های اضافه و مالیات‌های غیرعادلانه به ویژه در حوزه مالیات بر کارت به کارت‌ها را با سازمان امور مالیاتی مطرح و طی توافقاتی حل کنیم.

او افزود: اکنون شاهد هستیم سود قانونی واحد صنفی در فروش از ضریب مالیاتی گاها کمتر است. به این معنا که یک واحد صنفی بیش از آنچه سود کند، مالیات می‌دهند.

سخنگوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: افزایش سقف معافیت‌های مالیاتی و افزایش حد نصاب تبصره ماده ۱۰۰ ، کار بسیار سختی است اما تمام تلاش ما را خواهیم کرد تا بتوانیم این مطالبه صنفی را به سرانجام برسانیم.

۸ عضو کارگروه مالیات
در اتاق اصناف ایران به موجب بند دوم مصوبات سیصد و بیست و چهارمین جلسه هیات رئیسه این اتاق، کارگروه مالیاتی اتاق اصناف ایران تشکیل شد. طبق اعلام اتاق اصناف ایران، در پی این مصوبه؛ مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران مهدی امیدوار عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران را به عنوان رئیس کارگروه مالیاتی اتاق اصناف ایران منصوب کرد.

بر اساس این حکم حمیدرضا رستگار، علیرضا تهیدست و محمد نمکی‌زاده از اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران، مهرداد آرمان معاون حقوقی و امور مجلس، مرتضی حبیب‌زاده مشاور امور مالیاتی و مهدی برومند مشاور امور مالی اتاق اصناف ایران به عنوان اعضای این کارگروه منصوب شدند.

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " مالیات به پای اصناف پیچید "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید