پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

محمد خزاعی به اهالی سینما وعده معافیت مالیاتی داد

آواتار خبرنگار هایسود
246 بازدید
مالیات خانه سینما

در دیداری ۲ ساعته اعضای هیات رییسه خانه سینما با محمد خزاعی به مهم ترین دغدغه‌های صنفی اهالی سینما پرداختند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه سینما، هیأت رییسه خانه سینما عصر روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ در دیداری با رئیس سازمان سینمایی و مدیران مرتبط به گفت‌وگو درباره مسائل و مشکلات صنوف سینمایی پرداختند.

از اصلی‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست موضوع اخبار و شایعات تلخ مرتبط با حذف معافیت مالیاتی سینماگران بود.

مالیات خانه سینما
محمد خزاعی به اهالی سینما وعده معافیت مالیاتی داد ۳

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی قول مساعد داد تا رفع کامل آن تلاش کند. و اشاره کرد این مساله از جانب سازمان سینمایی و وزارت ارشاد در حال پیگیری است.

موضوع مهم دیگر این جلسه پیگیری بهبود شرایط و قوانین بازنشستگی هنرمندان و سینماگران پیشکسوت خانه سینما نیز بود که گفته شد از طریق کارگروه مشترک در سازمان بازنشستگی در حال پیگیری است.

از صفحه مشاوره مالیاتی دیدن کنید

توجه به شرایط سخت زندگی و بیکاری بسیاری از اعضای خانه سینما و لزوم حمایت‌های مالی دولت برای بهبود آن و رفع مشکلات بر سر راه تولید و توجه به اشتغال سینماگران با حذف قوانین و مجوزهای غیرضروری در روند تولید و پخش و تسهیل برای حضور بین‌المللی آثار سینمایی داستانی، مستند، فیلم کوتاه و انیمیشن از موارد دیگر مطرح شده در این نشست بود.

در پایان نیز برای رفع محدودیت‌ها و ممنوعیت ورود و خروج و محرومیت‌های حقوقی و قضائی تعدادی از هنرمندان و سینماگران که در جریان التهابات اجتماعی یک سال گذشته دچار مشکل شده‌اند صحبت شد تا با ادامه همکاری مسئولان قضائی و امنیتی کشور و سازمان سینمایی مشکلات باقی‌مانده برای هنرمندان و همکاران سینمایی رفع شود.

خدمات حسابداری و دفترداری

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " محمد خزاعی به اهالی سینما وعده معافیت مالیاتی داد "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید