پل های ارتباطی هایسود

تمامی اطلاعات مورد نیاز ارتباط با ما را در زیر مشاهده و در صورت نیاز از هر کدام از روش های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

کسر مالیات قانون است

آواتار خبرنگار هایسود
246 بازدید
شهرداری تهران

معاون شهردار تهران خبر داد: کسر مالیات قانون است شهردار تهران در ارتباط با ترمیم حقوق کارکنان شهرداری ها به رئیس جمهور نامه زده است.

مجید باقری درخصوص سرانجام نامه اعضای شورای شهر تهران به مجلس درجهت ترمیم حقوق کارکنان شهرداری گفت : امروز شهردار تهران در خصوص ترمیم حقوق کارکنان شهرداری‌ها با رئیس جمهور مکاتبه کرده است اما از سرانجام این نامه اطلاعی ندارم.

زاکانی شهردار
کسر مالیات قانون است ۳

او ادامه داد:‌ در این نامه پیشنهادها و راهکارهایی نیز برای ترمیم و بهبود وضعیت حقوق کارکنان شهرداری‌ها ارائه شده تا از طریق شورای حقوق و دستمزد کشور به تصویب برسد. همچنین در این نامه، از رئیس جمهور درخواست شده است که نسبت به بهبود سطح حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها اقدامات لازم انجام شود .

کسر مالیات قانون است

معاون شهردار تهران درخصوص تذکر یکی از اعضای شورای شهر تهران در ارتباط با کسر مالیات از حقوق کارکنان شهرداری که باعث اعتراض کارکنان شده و روز گذشته هم تجمع کارکنان یکی از معاونت های شهرداری تهران را به دنبال داشت گفت : کسر مالیات قانون است و ما نمی توانیم آن را اجرایی نکنیم اما اگر ترمیم حقوق محقق شود رضایت کارکنان را به دنبال خواهد داشت و جبران این کسری ها می شود.

خدمات مالیاتی

اطلاعات این نوشته

شما میتوانید در صورت تمایل این پست را در شبکه های اجتماعی خود بازنشر دهید .

اشتراک گذاری این پست:
نظرات ارزشمند شما در هایســـود

بدون دیدگاه برای پست " کسر مالیات قانون است "
شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید